Kaj bo v moji torbi za v porodnišnico – What will be in my hospital bag

Pozdravčki ❤

No, pa spet pišem nosečniški blog post. Da bom napisala takšen post, sem se odločila že nekaj časa nazaj. Do poroda imam še približno 7 tednov, a imam občutek, da bo otročiček na svet prijokal že kakšen teden prej. Zato imam že vse pripravljeno za v porodnišnico. Nekateri boste rekli, da je še prekmalu. Morda je res, ampak jaz pravim: Bolje prej, kot pa, da bom predčasno rodila in še nič ne bom imela pripravljeno v torbi. Ko dobim popadke, nočem hiteti in tekati po stanovanju, po vsej možnosti še kaj pozabiti.

Najprej pa vam moram nujno povedati, kaj sem danes doživela.
Bila sem na drugem delu materinske šole. Vse je bilo normalno. Ginekolog nam je začel predavati.
Le deset minut po začetku pa se oglasi mož od ene nosečnice: ,,Tukaj pa ena voda teče.˝. Sedela sta čisto zraven radiatorja, zato sem najprej pomislila, da kaj pušča.(haha)
Ampak on je že vedel, zakaj je to rekel. Njegovi ženi je odtekla voda.
Ko pa je nosečnica vstala iz stola, se je videlo, da je med nogami vsa mokra. Ginekolog jo je odšel pregledati in nosečke ni bilo več nazaj. 🙂 Zanimivo, kajne? Prideš na materinsko šolo in otrok, kot da bi vedel, želi ven. Baje pa je bila šele v 34. tednu nosečnosti, zato so jo mogli z rešilcem odpeljati v ljubljansko porodnišnico in ne v Trbovlje. In, če ti odteče voda, v porodnišnico ne smeš z svojim prevozom, ampak z rešilcem.

Sedaj pa k moji temi. 🙂
Prvo kot prvo, sem oseba, ki s seboj raje vzame več stvari, kot pa premalo. Zato se ne čuditi, če se vam bo zdelo vsega preveč. 🙂

Dokumenti:

  • Materinska knjižica,
  • zdravstvena izkaznica,
  • za Aljaža, potrdilo o prisotnosti na materinski šoli, da bo lahko zraven pri porodu,
  • vsi potrebni izvidi, ki sem jih dobila med nosečnostjo.

620FF591-E840-49B0-9186-1ED1F748857A
Oblačila:

  • S seboj bom vzela moje pregrinjalo, saj si ne želim ves čas nositi bolnišničnih spalnih srajc.
  • K tem pa spadajo tudi majice za dojenje, katere sem kupila v Lidlu.ADC0C697-1245-4F8C-821B-D26EF3B5079E
  • S seboj imam namen vzeti tudi mrežaste spodnjice, znamke Tosama (za vsak slučaj). Seveda pa tudi nekaj navadnih spodnjic, katere ne bodo najnovejše.IMG_0521
  • Nekaj nogavičk.
  • Nederčki za dojenje iz trgovine Lidl.
    286DE16B-B613-492D-AF2B-323D2D1B6028
  • Copati, saj jih v moji porodnišnici baje nimajo vedno na voljo. Zdi pa se mi tudi bolj higiensko, če nosiš svoje copate.
  • S seboj bom vzela tudi udobne hlače.

Osebne potrebščine in pripomočki:

  • Vzela bom nekaj vložkov od znamke Tosama. S seboj je baje fino imeti nekaj svojih vložkov. Vzeti jih moraš, ker še nekaj časa po porodu krvaviš, in nočeš, da bi bilo vse krvavo okoli tebe, kajne? 🙂
    IMG_0522
  • S seboj bom vzela tudi blazinice za dojenje, znamke Tosama. Fino jih je imeti, zaradi puščanja mleka iz dojk.
  • S seboj bom vzela kremo za nego trebuščka, katero sem kupila v drogeriji DM. Na začetku pa sem uporabljala tudi negovalno olje, ampak mi ni pomagalo čisto nič. Vseeno imam kar nekaj strij. 🙂
    BB449A25-C63D-4216-8E4D-7DF3770DB496
  • Gel za tuširanje in negovalno mleko znamke Vandini.IMG_0524
  • Seveda tudi v porodnišnico ne grem brez ličil. 🙂 Pa čeprav vem, da jih morda sploh ne bom uporabljala.
  • Zobna krtačka in zobna pasta.
  • Krema za nego bradavic znamke Lanolin. Veliko mamic priporoča, da s seboj vzameš kremo za nego bradavic, zato jo bom vzela tudi jaz.F0065E08-F13E-4AE6-B999-8DA08E3597CF
  • Dezeodorant znamke Just.
    IMG_0525
  • Vzela pa bom tudi kremo za roke,balzam za ustnice in čistilne robčke znamke Balea.
  • Ne smem pa pozabiti na moja očala, leče in tekočino za leče. 🙂
  • Krtača za lase, elastika za lase, po potrebi bom vzela tudi šampon za lase, čeprav se mi zdi, da ga ne bom rabila.

S seboj pa moram nujno vzeti tudi moj nosečniški dnevnik, polnilec za telefon in morda še kaj za prigrizniti. Vem pa, da s seboj želim imeti tudi nekaj drobiža, da si bom lahko privoščila kakšno kavico. 🙂

Ko pa bo moj otročiček odšel iz porodnišnice, bo imel oblečen tale kompletek in zraven toplo odejico:

This slideshow requires JavaScript.

Vse to, me bo čakalo v potovalki, znamke Desigual. 🙂 ❤

B571C9AA-412D-4D1A-B9C2-25847AE4E7BF

Morda sem pozabila še kaj, kar bom vzela s seboj, zato pa bom torbo imela pripravljeno v kotu, v spalnici, da lahko kadarkoli dodam še kakšno stvar, če se mi bo zdelo potrebno. Če pa bom slučajno kaj pozabila vzeti s seboj, imam še vedno Aljaža, da mi bo lahko prinesel v porodnišnico. 🙂
Iz bolnišnice pa bova fantka z Aljažem odnesla v lupinici, ki sva jo dobila v kompletu z vozičkom, znamke Bebetto.

Bodi lepo,
Gaja ❤

________________________________

Hello ❤

Well, once again I am writing about pregnancy. I decided to write this post a long time ago. I have about 7 weeks before my due date, but I have a feeling that he is going to be out a little bit earlier. That’s why I already prepare my hospital bag.
Some of you will say, that it’s too soon. Maybe it is, but I think it’s better to be prepare, and I don’ want to rush when my baby will be coming out. And after all I don’t want to forget something.

Firstly, I want to tell you what happened to me today.
I was on my maternity school. It was all normal. My gynecologist started to lecture.
Only ten minutes after that, one of the pregnant girl’s husband said: ,,There is a water on the floor.˝.
He already knew, why he said that. His wifes water broke.
When she was standing up, we saw that her jeans are wet. She went to the hospital then. She went to give birth. 🙂 Interesting, huh? 🙂 But she was only 34 weeks pregnant, so she went to the hospital with emergency car. And her husbant, of course.

Let’s talk about my theme now.
First of all, I am a person who prefers to take more things, than too little. So, you may think that what I’ll bring with me, it’s too much.

Documents:

  • Maternity booklet
  • Health card
  • For Aljaž, certificate for being at the maternity school.
  • All the results, which I got during my pregnancy.

620FF591-E840-49B0-9186-1ED1F748857A

Clothes:

  • I will take my robe, because I don’t want to wear the hospital ones all the time.
  • Nursery shirts, which I bought in Lidl.ADC0C697-1245-4F8C-821B-D26EF3B5079E
  • Some disposable net panties, brand of Tosama (for just in case). And some regular panties.IMG_0521
  • Some socks.
  • Nursing bras from market Lidl.286DE16B-B613-492D-AF2B-323D2D1B6028
  • Slippers, because I found it more hygienic to wear your own slippers.
  • And some confortable pants.

Personal stuff and accessories:

  • I will take some sanitary pads with me. Brand: Tosama. It’s better to have some of them with you.IMG_0522
  • Some nursery pads, also brand of Tosama. You better have those, because your breasts will leaking.
  • I bought massage cream. Firstly, I used an oil of this brand.BB449A25-C63D-4216-8E4D-7DF3770DB496
  • Shower gel and body milk, which are brand of Vandini.IMG_0524
  • I am not going anywhere without make up. 🙂
  • Tooth brush and tooth paste.
  • Cream for the nipples Lanolin. It’s very recommended, because you can have sore nipples.F0065E08-F13E-4AE6-B999-8DA08E3597CF
  • Deo roll – on, brand of Just.IMG_0525
  • I will take hand cream, lip balsam and some cleaning wipes.
  • And I cannot forget about my contact lenses and eyeglasses. 🙂
  • Hair brush, elastic for hair, and if necessary hair shampoo.

With me, I will also take my pregnancy diary, phone charger and something to bite. And I will definitely have some change for coffee. 🙂

And when my baby will be getting out of the hospital he will have a nice blanket and he will be wearing this:

This slideshow requires JavaScript.

All this stuff will be waiting for me in the bag, brand of Desigual. 🙂 ❤

B571C9AA-412D-4D1A-B9C2-25847AE4E7BF

Maybe I forgot something, but I will have my bag in the corner of my room. I still can refill it. If necessary, Aljaž can still bring me something in the hospital. 🙂

Be good,
Gaja ❤

One thought on “Kaj bo v moji torbi za v porodnišnico – What will be in my hospital bag

  1. Vceraj sem izvedela za tale blog post o nasi dogodivscini, kako je Maks predhodno prijokal na svet. Res nas je malo presenetil, je pa zdrav, priden, igriv, radoveden in nasmejan fant, ki ga imamo vsi radi. ❤

    Like

Leave a comment