Best baby shower ever

☘️ 20. januar 2018:

Zame je bilo to res eno veliko presenečenje. Na samem začetku bi se rada zahvalila vsem, ki so prišle in so pomagale vse organizirati. Najbolj pa bi se zahvalila moji najboljši sestri, ki je bila glavna pri vsem tem.💙

Baje so z začetkom organizacije začele že novembra, jaz pa nisem niti malo poslutila, da mi kaj pripravljajo. Že od začetka sem namreč govorila, da tega sigurno ne bom imela, češ, da ni nobene osebe, ki mi bo to organizirala in, da itak ne bi bilo dovolj oseb, katere bi se tega udeležile. Pa sem videla, da ni čisto tako. 🙂 Hvala pa tudi moji mami, da me je lahko spravila ven iz hiše, da so sploh lahko pripravile presenečenje, brez da bi kaj poslutila. 😀💙

Vse se je začelo že zjutraj, ko mi je mami rekla, da bomo ob treh popoldne odšle nekam v šoping. Ko gledam za nazaj, se mi zdi malo čudno, ker dejansko ve, koliko lahko zapravim. (haha) Pa sem si rekla: Super. (Btw, zapravile smo ogromno…)
Preden smo šle, je prišla moja sestra. Že takrat se mi je zdelo malo čudno, da čisto nič ne sili zraven. Ponavadi je zmeraj želela z nama v šoping. Malo sem se uredila, potem pa smo odšle. Mami me je vozila sem in tja, da je lahko malo zavlečevala. Najprej ena trgovina. Odšle smo na kavico, ona si je privoščila tudi sladico. Niti za trenutek nisem pomislila, da me zadržuje, saj mi je bilo prav prijetno. 💙 Potem pa še v eno trgovino. Nato pa smo le končno odšle domov.

Tudi doma nisem nič slutila. Nič avtomobilov, na hodniku nič čevljev, pes je bil sicer pri stari mami, ampak se mi ni zdelo čudno, ati me je non stop nekaj spraševal, da me je zamotil.

Vstopila sem v jedilnico in bila je tema. Najprej zagledam pripravljeno mizo. Čudno. Nato pa: Presenečenjeeee!💙

Najprej mi ni bilo vse jasno, ko sem videla toliko deklet na kupu. Bila sem v šoku. Na žalost sem oseba, ki ne bo takoj skakala od veselja. Začela sem se tresti in skoraj sem jokala. Se mi zdi, da so se druge spraševale, če sem sploh vesela. 😅 Tako da se res opravičujem zaradi moje začetne reakcije. Na jok mi je šlo potem, ko sem gledala slike… Hormoni pač. 🍼

Zelooo sem bila vesela. Ampak bila sem v šoku. Nato so mi v roke dale umetnega dojenčka in morala sem ga previti, sicer s toaletnim papirjem, ampak ok, obleči v body in mu zapeti uspavanko, kar je najhuje, saj ne znam peti. Zelo težko sem ga tudi previla, saj so se mi še takrat tresle roke. 🙂 Potem je sledil še kviz o nosečnosti in moram reči, da sem se kar dobro odrezala. Nato pa je sledila nagrada in lahko sem odprla prvo darilo. Dobila sem nov fotoaparat Polaroid Instax Mini . Že od nekdaj sem ga želela imeti. 💙

 

Potem smo si privoščile malo hrane in sledilo je še nekaj iger. Zares je bilo super. Mogle so napisati kdaj se bo rodil, koliko bo velik, koliko bo tehtal, barvo oči, ki jo bo imel, itd. Ugotoviti so mogle tudi moj obseg trebuha. Le dve so skoraj ugotovile, da moj obseg meri 99 cm. Vse druge so zeloo zgrešile. 😀

Povedati sem mogla tudi nekaj od začetkov moje nosečnosti. Potem pa so sledili klepeti, še več hrane, druženje, slikanje z novim fotoaparatom, smejanje in na koncu še tortica. Vsaka pa je v roke dobila bel body, na katerega je napisala posebno misel. Bodyjev imam sedaj več kot dovolj. 😀💙

img_1539img_1538

Dobila sem tudi prekrasna darila. Velik zavitek skoraj vseh potrebnih reči za nego novorojenčka, nov fotoaparat Polaroid, body iz trgovine Gap, komplet oblačil, več kot dovolj bodyjev, in še dosti drugih prekrasnih daril.💙✨

 

Zares sem bila presenečena. Vse so zelo lepo pripravile, brez da bi jaz kaj slutila. Zelo sem vesela. 💙 Zvečer sem komaj lahko zaspala. Še enkrat bi se rada zahvalila vsem, ki so prišle. Veliko mi je pomenilo, ko sem videla vsa ta dekleta na kupu. 💙 Edina stvar, ki me je motila je bila, da nisem bila precej urejena, vse druge pa so se precej uredile. 😦 Ampak ni važno.

Komaj čakam, da bom lahko tudi jaz kateri pripravila najboljši baby shower. 🙂 Saj sem jaz, doživela veliko presenečenje in zabavo. 💙

Bodi lepo,
Gaja ❤

 


 

It was a huge surprise to me. First of all, I want to thank all my girls, who came and help to organize everything. I want to say thanks to my sister the most, because she was the leader of everything. 💙
They started organisation with my baby shower in November and I didn’t even think about it. Because at first, I was thinking that I won’t have baby shower, because no one will organize it. But I saw that wasn’t like this. 🙂 I want to say thanks to my mother too, to get me out of the house at the time of organisation.

It all started in the morning, when my mother said, we are going shopping at three o’clock. When I look back, it seems a little weird to me, because she know how much I can spend. (haha) So I said to myself: Awesome. (Btw, we spent a lot of money…)
Before we went, my sister came. And it seemed a little weird, because she didn’t want to come with us. I got ready a little and then we went shopping. My mother was so slow. First, one market. Then we went to get coffe, and she even take a dessert. And then one more market. I didn’t think about nothing, because to me, it’s very wonderful to sit around and have some coffee or shopping. Then we finally got home.

I didn’t suspected nothing at home. No cars, no shoes at the hall, my dog was at my grandmas place, but it didn’t seemed weird to me, my dad was talking to me all the time…

Then I walked into a dining room and it was all dark. At first, I saw ready table. Weird. And then: Surpriseeee!💙

img_1546

It wasn’t so clear to me what is going on, when I saw so many girls. I was in shock. Unfortunately, I am person, who won’t start to jump around at first. I started to shake and I almost cry. I think that some of them were thinking, if I am even happy. 😅 So I really appolagize because of my reaction. I almost started to cry then, when I was looking our pictures.
Hormones…

I was so happy. But I was in shock. Then they gave me baby toy and I needed to change a diaper with toilet paper and I needed to put his body on him. I was so shaky. 🙂 Then I had one little quiz about pregnancy, and I have to say, I did it pretty good. For the award, I could wrap one gift and I got new photo camera Polaroid Instax Mini . I wanted to have it for a long time. 💙

 

Then we had some food and then we had some other games. It was really great. We were hanging around, talking, loughing, had more food, and we took some pictures with my new camera. At the end we had some cake. Girls needed to wrote down some of findings, for example when he will be born, how much will he weight, colour of the eye and the other things.

They got some bodies, on which every one wrote a special thought on it. I have enough bodies now. 😀💙 They needed to guess what is my range of tummy. Only two of them almost guess it. And it’s 99 cm. 🙂

img_1539img_1538

I got a lot of precious gifts too. One big wrap of baby stuff, new photo camera, body from Gap, set of clothes, more than enough of bodies for baby, and some more wonderful gifts. 💙✨

 

I was so surprised! They set up my baby shower so well, and I didn’t suspected anything. I am really happy. 💙 I couldn’t even sleep at night. Again, I wanna thank you all for comming. It meant a lot for me, when I saw all those girls around me.💙 The only thing which bothered me was how I looked. I wasn’t very pretty I think and they were all so beautiful. 😦 But it doesn’t matter.

I can’t wait, when I will make the best baby shower for others. 🙂 Because I experienced one big surprise and party, The best baby shower ever. 💙

Be good,
Gaja ❤

Leave a comment